torsdag 13. august 2009

It's that bang bigga-bang ba-bang ba-bang bang/To.

Heiaaa. I e Lars Tangen junior og nå bryter helvette løs.

Ja, he’ei, jeg heter Camilla og dette er ikke den åh-så-absolutt-viktige introduksjonen som hører med når man først starter med blogging. Jeg må nesten få lov til å forklare litt,da,med håp om at det ikke høres ut som en desperat kontaktannonse i en lokalavis. Jeg er altså blond, blåøyd, 171 cm. høy, liker lange turer på stranda i solnedgang og leter etter den perfekte…vent litt, det ble ikke helt riktig, eller? Uansett, vennene mine kaller meg Camilla(til tider Sid junior), med mindre det er de Amerikanske vennene mine som roper på meg. Da går det for det meste i ‘Norway’ eller ‘Camillionaire’, hehee. Det er veldig rart å ikke være kjent som den norske jenta etter et utvekslings år i Ohio, USA.

Som du skjønner har jeg nettopp kommet tilbake til Norge etter et år uten familie, venner og alt som alltid har vært normalt og kjent. Det var en fantastisk opplevelse som jeg ikke har angret ett sekund på. Har besøkt 12 stater, inkludert Hawaii og den obligatoriske California turen. Her sitter jeg da, 27 kilo tyngre enn jeg var da jeg dro(heeeeh tjuefireminustjueén,lurte deg) og synes det er fryktelig rart å være tilbake i ‘kjente’ omgivelser som ikke er så kjente lenger. Norsken er også litt rusten fortsatt, men humoren er i behold så derfor håper jeg på å underholde deg i mens jeg deler livet mitt så lenge jeg orker. Åh, forresten, slapp helt av, jeg kommer mest sannsynlig ikke til å legge ut ‘dagens outfit’, ta bilde av meg selv i solarium eller innlegg om hva jeg spiste til frokostlønsjmiddag. Det er bare ikke sånn jeg ruller, sorry. Annet enn det kan jeg ikke love noe jeg absolutt ikke kommer til å gjøre. AH, goohbye honey.

ex oh ex oh
Camy.

Common ft. Pharrell/Universal Mind Control

3 kommentarer:

  1. Hei. du var søt. jeg liker søte jenter. mohahaha. nei, skjerpings. vi må heenge snaaart ditt udyr. savneræ. kbye.

    SvarSlett